Maksu- ja toimitusehdot
1. Maksutavat ja hinnasto
Clinin verkkokaupassa voit maksaa pankki- ja luottokortilla. Myös PayPal, Google Pay, Apple Pay, Walley lasku- ja osamaksu maksutavat ovat mahdollisia.
Clinin verkkokaupassa näkyvät hinnat pitävät sisällään Suomen lakien mukaisen arvonlisäveron. Hinnat ovat tuotteiden myyntihintoja eivätkä sisällä tilauksen toimituskuluja. Toimituskulut ilmoitetaan erikseen ostoskorissa tai kassalla.
Clin pidättää oikeuden peruuttaa tilaus selvän hintavirheen johdosta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan esimerkiksi tilanteita, jossa tuotteella ei ole hintaa lainkaan tai jos tuotteen hinta poikkeaa selvästi tuotteen oikeasta myyntihinnasta.
Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen ja markkinointitarkoituksiin.
2. Tilaus- ja toimitusehdot
Clin toimittaa tilaukset keskimäärin 2-7 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tai valitsemasi toimitustavan mukaan. Toimitus voi viivästyä sesongin tai ruuhkan johdosta. Clin ei vastaa toimituksen viivästymisestä tai muusta myöhästymisestä, jotka eivät ole Clinistä johtuvia.
2.1 Tilauksen peruuttaminen
Clinillä on tarvittaessa oikeus peruuttaa tilaus.
2.2 Tuotteen toimittaminen
Clin lähettää kaikki verkkokaupasta tilatut tuotteet Postnordin tai DHL:n välityksellä. Jos tilaamasi tuote häviää tai vahingoittuu kuljetuksessa, Clin on maksuvastuullinen. Jos palauttamasi tuote häviää tai vahingoittuu, maksuvastuullinen on asiakas.
Jos tilaamasi tuote häviää tai vahingoittuu kuljetuksessa, tulee sinun ilmoittaa siitä 7 päivän kuluessa asiakaspalveluumme.
2.3 Toimitustavat ja -kulut
Clinin verkkokaupassa voit valita toimitustavaksi jonkin seuraavista vaihtoehdoista:
- Ilmainen toimitus: Tilaa kaksi tai useampi pakkaus, niin toimituskuluja ei peritä.
2.4. Tilausrajoitukset
Clin toimittaa tuotteita ainoastaan Suomeen. Verkkokaupassa ostoksia voi tehdä vain yli 18 vuotta täyttäneet henkilöt.
3. Verkkokaupan tilausten vaihto- ja palautusoikeus
Clin tarjoaa asiakkailleen 14 päivän palautusoikeuden. Sinulla on 14 päivää aikaa ilmoittaa palautusaikeistasi sähköpostitse info@clin.fi. Ilmoituksessa tulee mainita tilauksesi numero sekä palautuksen syy. Palautusoikeus koskee käyttämättömiä tuotteita, jotka ovat alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessaan ja täysin myyntikuntoisia. Palautusoikeus alkaa siitä ajankohdasta, kun sinä tai osoittamasi kolmas osapuoli vastaanottaa tilauksen sisältämät tuotteet.
Tuotteiden palauttamiseen liittyvistä kustannuksista vastaa asiakas.
Palautuksen voi tehdä toimitustavasta riippumatta Postin toimipisteestä. Pyydämme sinua säilyttämään kaikki palautukseen liittyvät dokumentit, erityisesti lähetysseurantatunnuksen, kunnes olet saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta ja käsittelystä Cliniltä.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Perimme 10,00 euron käsittelykustannuksen tilauksista, joita ei ole noudettu Postilta/DHL:ltä säilytysajan puitteissa.
4. Asiakassuhde
Tilatessasi Clinin verkkokaupasta, asiakas on velvollinen luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät asiakkaalta vähintään etunimen, sukunimen, postiosoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen.
Asiakkaiden tiedot tallennetaan Clinin asiakasrekisteriin ja niitä käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Clinillä on oikeus käsitellä ja luovuttaa asiakasrekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia varten. Asiakas voi kieltää tietojensa käytön markkinointitarkoituksiin ja tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä Clinin asiakaspalveluun.
5. Asiakasviestintä
Viestintä asiakkaiden kanssa tapahtuu pääsääntöisesti joko sähköpostitse, tekstiviesteillä tai puhelimitse.
Asiakaspalveluumme voi olla yhteydessä sähköpostitse info@clin.fi tai puhelimitse 044 555 1313.
6. Ongelmatilanteet ja reklamaatiot
Pyrimme ensisijaisesti ratkaisemaan kaikki ongelmatilanteet asiakkaan kanssa yhteisesti asiakaspalvelussamme.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Noudatamme toiminnassamme kuluttajaviranomaisten tai muiden riidanratkaisuelimien suosituksia/päätöksiä.
7. Laitteen palauttamatta jättäminen ja sopimusrikkomus
Mikäli asiakas ei palauta vuokrattua laitetta sovittuun määräaikaan mennessä tai jättää sen kokonaan palauttamatta, peritään sopimussakko, jonka suuruus on 459 euroa. Määräajasta sovitaan erikseen sähköpostitse. Tämä sakko ei rajoita yrityksen oikeutta periä muita mahdollisia vahingonkorvauksia tai kustannuksia, jotka aiheutuvat laitteen palauttamatta jättämisestä. Sopimussakko laskutetaan erikseen ja se erääntyy maksettavaksi 14 päivän kuluessa laskun päiväyksestä.
Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa tilauksia tai tuotteita koskevissa kysymyksissä.
8. Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta